Klubbuke hos BULL - Ekstra gode priser for medlemmer!

Postet av Gui Sportsklubb - Ski den 27. Okt 2021

Da kjører Bull i gang med en klubbuke. Det er ekstra rabatter å hente for dere som medlemmer av klubben.
Spesielt gode tilbud på løp, samt kajakk og elsykkel til de som er raske. Sjekk ut https://bull-ski-kajakk.no/Gui

Resultatliste GUI Vardåsen Opp 2021

Postet av Gui Sportsklubb - Ski den 15. Okt 2021

Torsdag 14.Oktober gjennomførte 82 spreke løpere Vardåsen opp. Fantastisk innsats fra utøverne og veldig gøy med skikkelig heiagjeng og god stemning... Resultatene finner dere her; Resultatliste GUI Vardåsen Opp 2021.pdf

Invitasjon til GUI Vardåsen opp 2021

Postet av Gui Sportsklubb - Ski den 5. Okt 2021

Heisann! Invitasjon til GUI Vardåsen Opp 2021 - 14 okt! Vi ønsker løpere og publikum velkommen. Dette er en fantastisk mulighet til heie på våre topptrente utøvere "live" igjen... Eller å utfordre dem på bestetid til toppen (foreldre kan også delta). Vi gleder oss til å se dere!
Viktig info: