Trim og trenings juleavslutning gjennomført i god tradisjon

Postet av Gui Sportsklubb - Trim og trening den 12. Des 2019

Trim og trening har avsluttet årets siste innetrening, og dette ble behørig markert etter treningen.

Gløgg, litt å bite i, samt overrekkelse av blomster til treneren sto på programmet.

Vi ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt år, og håper at alle trimmerne møter opp til Trim og trenings arrangementer i det nye året.

Sommeravslutning for Trim og trening 2019

Postet av Gui Sportsklubb - Trim og trening den 19. Jun 2019

Trim og trening har avholdt sin tradisjonsrike sommeravslutning ved Stordammen i Kjekstadmarka.

Med værgudene på vår side hadde vi en hyggelig kveld sammen. Menyen var for de fleste reker med passende tilbehør. Den alltid tilstedeværende gitaristen, Ingrid, sørget også i år for at allsangen ble gjennomført på behørig vis.

Det er med et visst vemod vi tok farvel, da dette er den siste sommeravslutningen for Trim og trening i sin nåværende form. Fra 2020 vil Trim og trening ledes fra Heggedal Idrettslag, og Trim og trenings nåværende styre takker for seg. Som Laila Samuelsen sa, "det er en tid for alt". Trim og trening har i år sitt 40-årsjubileum, hvilket betyr at vi har holdt medlemmer i form siden 1979. Mange av medlemmene har vært med siden starten. Aktivitetsnivået i Trim og trening har variert noe gjennom årene, men innetreningen på tirsdager har vært et tilbud i alle år.

Jeg vil benytte anledningen til å takke alle som har hatt styreverv, alle som har bidratt med å lage planker, og ikke minst alle trenere som har ledet oss. Takk også til alle trofaste medlemmer, uten dere ingen Trim og trening.

Årets planke er spesielt gjev, da det er en jubileumsplanke som markerer at Trim og trening er 40 år, samt at dette er den siste planken det er mulig å vinne. Vi håper at eksisterende og nye medlemmer vil benytte Kjekstadmarka til både trim og trening, selv om man ikke lenger vil finne en planke å markere sine turer på.

Trim og trening ønsker alle en riktig god sommer, og husk det er lov å holde seg i bevegelse selv om kalenderen viser sommerferietid.

Stå på, planken tas ikke inn før 1. oktober.

Kjell Orsten

Planken 2019 er satt ut

Postet av Gui Sportsklubb - Trim og trening den 2. Mai 2019

Trim og trening sine medlemmer, familier og venner gikk tradisjonen tro, i samlet tropp for å sette ut planken i Kjekstadmarka, 1. mai. Det var med litt vemod, da det ble proklamert at dette vil være den siste planken i dens 35-årige historie, i det året Trim og trening fyller 40 år.

Dette betyr at vårens vakreste eventyr er igang, og at alle som ønsker det kan få seg en trimtur, samt konkurrere om å vinne Plankeprisen 2019.

Planken blir hengende ute til 1. oktober. Takk til Tor Samuelsen, som gjennom mange år har stått for utformingen og treskjæringen på Planken. Og hvilken planke Tor Samuelsen har laget, denne er det verd å kjempe om.

Etter en varm periode med mye sol og varme er runden rundt Stordammen tørr og fin og fri for snø på grusvei og sti.

Vi håper mange vil benytte de fine trim- og turmulighetene i Kjekstadmarka også i 2019.

Aktivitetsoversikt for 2019

Postet av Gui Sportsklubb - Trim og trening den 27. Feb 2019

Vi ber medlemmene notere følgende aktiviteter:

6. mars kl. 19.00 vil Trim og trening avholde årsmøte på Hovedgården ungdomsskole. Agenda vil sendes medlemmene i e-post.

12. mars er skolen er opptatt med et annet arrangement, men vi kan trene på Gjellum til vanlig tid.

1. mai skal Planken ut.  I år er det 35-års jubileumsplanke! Det vil bli gitt nærmere beskjed om hvor vi møtes, samt tidspunkt for dette.

14. mai er siste innetrening før ferien.

3. september blir første innetrening etter ferien

1. oktober vil jubileumsplanken tas ned, og den henter vi i samlet tropp. Det vil bli gitt nærmere beskjed om hvor vi møtes, samt tidspunkt for dette.

9. november blir det jubileumsfest for Trim og Trening som fyller 40 år!

I tillegg blir det dugnad som vanlig på Gjellum i mai. Dato for dette kommer senere.

Trim og trening ønsker velkommen til sesongen 2018-2019

Postet av Gui Sportsklubb - Trim og trening den 3. Sep 2018

Trim og trening starter opp etter ferien, tirsdag 4. september kl. 19.00.

Trim og trening ønsker igjen velkommen til ny sesong med trening som passer alle voksne som ønsker å holde seg i form, både kvinner og menn.

Tirsdager: Kl. 19.00 - 19.50, individuell utetrening. Jogging eller gåtur med eller uten staver.

Kl. 20.00 - 21.00, innetrening med dyktig trener. Kort oppvarming før styrketrening med strikk eller vekter

og avslutning med uttøying.

Møtested er Hovedgården ungdomsskole.

Trim og trening er også en sosial gruppe med sommeraktiviteter og hyggelige lag.

Synes du dette høres interessant ut så er du hjertelig velkommen.

Ta gjerne kontakt med Laila Samuelsen på tlf. 915 66 932 eller lssamuel@online.no for nærmere opplysninger.