Ingen søndagsåpen hytte eller skjærtorsdagsarrangement i 2018

Postet av Gui Sportsklubb - Blåfjellhytta den 19. Mar 2018

Det blir dessverre ingen søndagsåpen hytte i 2018. Vi håper likevel at våre ivrige turgåere benytter seg av det fine turområdet rundt Blåfjellhytta. Sitt gjerne ned ved hytta, nyt utsikten og kos deg med din medbrakte matpakke.GOD TUR!

Skjærtorsdagsarrangementet er avlyst.

Ingen søndagsåpen hytte i 2018

Ingen søndagsåpen hytte eller skjærtorsdagsarrangement i 2018

Skjærtorsdagsarrangementet er avlyst.

Ingen søndagsåpen hytte i 2017

Postet av Gui Sportsklubb - Blåfjellhytta den 23. Feb 2017

Det blir dessverre ingen søndagsåpen hytte i 2017.

GOD TUR!

blafjellhytta-e1340038735418-810x420.jpg