Seriestart 2017

Postet av Gui Sportsklubb den 5. Apr 2017

Endelig. Endelig er vi her igjen. Tilbake på Gjellum. Bygdas stolthet. Tirsdag gjennomførte a-laget siste trening før torsdagens seriestart mot Stabæk 3 på Nadderud.

Webredaksjonen er også ute av hiet. Det er på tide med en statusrapport fra a-laget.

Borte er luringen Thor Erik Christophersen som har lagt opp. Borte er også gullkalven og rødluggen Espen Fossum som ryktes å ha tatt en pause fra ballsparkingen. Tilbake er Jan Tømmernes. Målmaskinen som ble utleid til Andøya var selvsagt ikke i tvil om hvor han skulle fortsette karrieren. Samme gjelder den lune islendingen Atli Heimisson. Klar for å banke inn kasser i grønt. Det er også sisteskanse Sigurd Torgersen, som angivelig skal ha vært på radaren til Mjøndalen i vinter - men kiropraktoren med èn menisk valgte grønt. Forståelig nok.

En som gleder seg ekstra mye er trener Terje Småhaug.

- Det kommer til å bli en morsom sesong på Gjellum. Vi skal ha det gøy, spille fin angrepsfotball og ligge i toppen i avdelingen. Men til det trenger vi bygdas støtte, sier Småhaug.

- Jeg håper at folk kommer på kampene, gammel som ung!

Disse lagene venter Heggedals a-lag denne sesongen: Fjellstrand, Grüner, KFUM 3, Langhus, Luka, Sagene, Stabæk 3, Teisen, Veitvet.

Følg med på Facebook og Heggedalsposten for terminliste, kampeventer og annen info fra a-laget. Vi kan også følges på @heggedalfotball på Twitter som vanlig.

Sees på Gjellum!