Ny daglig leder i Heggedal idrettslag – Svein Roar Aandal overtar for Heidi Johansen.

Postet av Gui Sportsklubb den 17. Jun 2017

Heidi overlater roret til Svein Roar

Etter en 4 måneders entusiastisk og innsatsfylt prøveperiode måtte Heidi erkjenne at å være daglig leder på 50% både på SFO og i Heggedal idrettslag ble for krevende, dvs begge krever mer enn 50% og da måtte hun ta et valg, som ble 100% SFO.

For idrettslaget var dette forståelig siden vi ikke kunne tilby en 100% stilling. Vi er veldig takknemlig for den innsatsen og engasjementet som Heidi la ned disse månedene og er glad for at hun også hjelper oss gjennom sommeren til ny daglig leder er på plass. Hun sier hun har lært masse og er takknemlig for å ha jobbet med så mange engasjerte flotte mennesker. Hun ønsker fremdeles å kunne bidra inn i klubben/gruppene ved ønske og behov. Det er vi veldig glad for.

Det var veldig synd at Heidi måtte trekke seg men vi er tilsvarende glade for at Svein Roar takket ja til å overta jobben fra 1. august. Han har også sagt seg villig til å begynne i jobben så smått allerede fra 1. juni med støtte fra Heidi gjennom sommermånedene. Det er kjempeflott at dette lot seg ordne så raskt og smidig. Svein Roar er allerede godt kjent og engasjert i klubben både som trener for ulike lag i fotballen og allidretten samt ikke minst leder for fotballfritidsordningen som ble startet opp i fjor og har vært en stor suksess. Så vi gleder oss til fortsettelsen.

Formelt sett betyr dette at vi ikke har noen daglig leder frem til 1. august, men i praksis vil Svein Roar med støtte fra Heidi og styret gå inn i rollen allerede nå slik at vi får løst de viktigste sakene gjennom sommeren. Grunnen til at det blir en gradvis overgang er at Svein Roar driver eget transportfirma hvor virksomheten gradvis skal trappes ned.

Vi takker Heidi for flott innsats og ønsker lykke til videre med SFO. Så ønsker vi Svein Roar hjertelig velkommen og lykke til som daglig leder.

Hilsen styret i Heggedal idrettslag