Vi trenger nye trenere og styremedlemmer fra høsten.

Postet av Gui Sportsklubb - Friidrett den 18. Mai 2016

Vi kommer til å trenge litt nytt blod både på trenersiden og i styret fra høsten av. Og her tyr vi da til dere som foreldregruppe, og gjerne nye interesserte for hjelp.

Fra høsten av må vi ha ny styreleder, samt min. to trenere, en til hver gruppe. Om dere kunne tenke dere å stille selv, eller vet om noen som kan bidra hadde det vært flott.

På trenersiden trenger vi hjelp både tirsdager, onsdager og fredager. Onsdager for de små og de to andre dagene de større barna. Det er viktig at dette kommer på plass så fort som mulig slik at vi har et godt tilbud til ungene også fra høsten av. Hovedgården står klar igjen med de samme treningstidene, men vi må ha resten av kabalen på plass!

Ser frem til å høre fra dere med ideer, eller med innspill. Ta gjerne kontakt på epost susanne.haugenesbourrie@gmail.com

Mvh
Susanne