Islandsk målmaskin klar for Heggedal

Postet av Gui Sportsklubb den 18. Sep 2016

Det har lenge versert rykter. Endelig kan vi bekrefte at Atli Heimisson er klar for spill i den grønne drakten. Atli har banket inn mål for Asker de siste sesongene, og i fjor fikk vi et ublidt møte med den trivelige islendingen da han banket inn fire mål på en omgang for Asker 2. Nå har han endelig fått på seg den grønne drakten, og vi gleder oss til å se han i aksjon tirsdag 27.september hjemme mot Fremad Famagusta. Her er det bare å møte opp for å se en spiller som har vært meget attraktiv hos klubber lengre opp enn Heggedal. Vi ønsker Atli velkommen til Gjellum og håper han blir i flere år.

- Atli er en veldig god spiller og en målscorer av rang, dessuten vil han passe inn i miljøet da han er en veldig hyggelig person, sier HIL-trener Terje Småhaug.

Heimisson hadde første trening med a-laget i kveld, og er ikke spilleklar før 27.september, da han er suspendert i tredve dager grunnet overgang fra profesjonelle Asker til litt mindre, men dog hyggeligere kår i Heggedal.