Plankeprisen 2016

Postet av Gui Sportsklubb - Trim og trening den 2. Jan 2017

Lørdag 12. november hadde Trim og Trening sin årlige høstfest, der Planken ble høytidelig overrakt.

Heggedal Seniorsenter var omgjort til koselig festsal med nydelig dekket langbord. Med deilig mat og drikke, sang og musikk i hyggelig lag var stemningen høy og festens høydepunkt var selvfølgelig Plankeutdelingen.

F.v.: Kari Orderud, Kjell Orsten og Ingrid Høghaug

Planken ble også i år laget av Tor Samuelsen, og ble satt opp i Kjekstadmarka 1. mai og tatt ned 1. oktober, og hadde da vært flittig besøkt. Det var 42 navn på Planken, og tilsammen 548 spikerslag. Altså utrolige 548 turer i vakre Kjekstadmarka med Plankebesøk.

Vinneren 2016 ble Kjell Orsten med 75 spikerslag.
2. plass: Kari Orderud med 42 spikerslag
3. plass: Ingrid Høghaug med 41 spikerslag.

Planken er en aktivitet Trim og Trening har hatt i 32 år og den er fortsatt like populær, så 1. mai 2017 kommer det helt sikkert opp en ny Planke i Kjekstadmarka. Alle er velkommen til å spikre seg på Planken, men det er bare våre medlemmer som kan vinne den.