Gui med fantastisk innsats i UM på Hamar og i stafett på Hamar

Postet av Gui Sportsklubb - Friidrett den 26. Aug 2021

Vi har hatt en fantastisk tur til Hamar med 4 tøffe 9 kjempere og 4 stafettgutter.

Vi er utrolig stolte av Henrik Vineshaugen som tok med seg en bronsjemedalje hjem fra UM, gratulerer masse med en flott prestasjon. De som deltok sammen med Henrik fra Gui var Tobias Nortvedt Knudsen, Magnus Marstein Kristiansen og Eskil Dahl Marstein. Alle tok med seg opptil flere personlige rekorder hjem.

Resultater fra mangekampen og stafettene finner dere her: https://data.opentrack.run/en-gb/x/2021/NOR/2021um-og-veteran-nm-mangekamp/

Se også Galleriet for flere bilder: UM Mangekamp

I tillegg hadde vi stafettlag på 4 x 100 m og 4 x 400 m. Her stilte Kristian Elias Koppang, Johan Rosenberg, Tage Horn og Luka Snorrasson. Etter en del vekslingstreninger med Andreas Rosenberg satt vekslingene nesten perfekt, og tiden ble i alle fall helt fersk klubbrekord både på 4x100 og 4x400 m. Veldig gøy å se dere løpe.