Har DU lyst å trene barna i gruppe 1?

Postet av Gui Sportsklubb - Ski den 20. Sep 2016

I år skal vi tilby trening for barn født 2009/2010 (fra 1. klasse). Dette er et tilbud vi ikke har hatt tidligere og vi må etablere en treningsgruppe. For å få stablet en slik gruppe på bena er vi avhengig av at 1-2 foreldre tar på seg hovedansvaret for gjennomføringen av treningene.

Vi har ungdomstrenere på alle gruppene, men vi er avhengige av skiglade, engasjerte foreldre som stiller opp frivillig som hovedtrenere for de ulike gruppene. Utstyr og veiledning vil klubben stå for, så vi oppfordrer alle som kan til å ta kontakt uavhengig av erfaring og kompetanse. Treningene for denne gruppen er lagt til torsdager fra 1800 - 1930.

Så har du lyst å prøve deg som trener eller kjenner noen som kan passe til en slik oppgave ta kontakt med med Marius Brustad på

mabrust@gmail.com